Інформація щодо істотних умов контракту, укладеного між Міністерством культури та інформаційної політики України та Стрєльніковою Світланою Олександрівною, призначеною на посаду генерального директора Національного науково-дослідного реставраційного центру Україниза результатами конкурсного відбору.
Істотні умови контракту:
Стрєльнікова Світлана Олександрівна призначений на посаду генерального директора Національного науково-дослідного реставраційного центру України за контрактом 03 серпня 2020 року терміном на 5 років.
Згідно з контрактом генеральний директор зобов’язується безпосередньо і через адміністрацію Центру здійснювати поточне керівництво Центром, забезпечувати його ефективну діяльність, раціональне використання і збереження закріпленого за Центром державного майна, а Міністерство зобов’язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації праці Керівника.
Генеральний директор зобов’язується:
- дотримуватись положень чинного законодавства України та умов контракту;
- дотримуватись виконання державних програм розвитку охорони культурної спадщини та музейної справи відповідно до законів України "Про охорону культурної спадщини", "Про музеї та музейну справу" та "Про культуру";
- дотримуватись виконання Програм розвитку Центру на один і п’ять років, що додаються, та після завершення першого року роботи, а також щорічно, починаючи з другого року, подавати Міністерству звіт про їх виконання;
- забезпечувати виконання науково-дослідної, культурно-освітньої, експозиційної, фондової, реставраційної та іншої діяльності Центру;
- дотримуватися вимог чинного законодавства України, своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти Міністерства, видані відповідно до законодавства, у тому числі окремі доручення Міністерства, надавати інформацію на запити Міністерства;
- виконувати вимоги, надані Міністерством, в межах своєї компетенції ;
- забезпечувати дотримання в Центрі вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;
- забезпечувати дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно з затвердженим в установленому порядку штатним розписом;
- призначати на посаду та звільняти з посади юрисконсульта, головного зберігача фондів Центру за погодженням з Міністерством у порядку, визначеному законодавством;
- затверджувати розподіл обов’язків між своїми заступниками та інформувати Міністерство з цього питання;
- вживати заходів щодо створення належних умов праці працівникам Центру відповідно до вимог законодавства, а також забезпечити дотримання прав працівників відповідно до законодавства про працю та гарантованих законодавством про охорону праці;
- дотримуватися вимог постанови Кабінету Міністрів України
- від 11.10.2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів”;
- дотримуватись граничних сум витрат, встановлених Кабінетом Міністрів України, на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів;
- забезпечувати своєчасну сплату податків та інших обов’язкових платежів до бюджету, визначених чинним законодавством;
- подавати на затвердження Міністерству кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету, штатний розпис та структуру Центру у порядку та строки, визначені діючим законодавством України;
- забезпечувати нормування праці в Центрі відповідно до вимог чинного законодавства;
- своєчасно виплачувати заробітну плату працівникам Центру;
- не допускати незаконного, нецільового та неефективного витрачання державних коштів на непередбачені кошторисами цілі;
- відповідати за цільове використання коштів загального та спеціального фондів;
- абезпечувати подання в установленому порядку Міністерству квартальної, річної фінансової та іншої звітності Центру;
- забезпечувати дотримання Центром вимог законодавства, виконання в установлені строки вимог Державної аудиторської служби України та її територіальних органів;
- забезпечувати ефективне використання і збереження закріпленого за Центром майна з метою належного виконання Центром покладених на нього завдань, задоволення соціально-побутових потреб працівників Центру;
- проходити необхідну перепідготовку та атестацію з питань охорони праці;
- організовувати підвищення кваліфікації працівників Центру;
- обов’язково підвищувати свою кваліфікацію протягом терміну дії контракту (але не рідше, ніж один раз на три роки);
- спрямовувати діяльність працівників Центру на визнання його авторитету на державному та міжнародному рівні;
- дотримуватись норм чинного законодавства, умов колективного договору, договірної та трудової (виконавської) дисципліни;
- дотримуватись вимог безпеки життєдіяльності та цивільного захисту;
- невідкладно письмово інформувати Міністерство про свою тимчасову відсутність, починаючи з першого дня її виникнення, з вказівкою особи, на яку покладено виконання обов’язків Керівника;
- у разі припинення трудових відносин з Міністерством передати справи новопризначеному керівнику або особі, яка виконує обов’язки керівника на підставі акта приймання-передачі у порядку, визначеному законодавством;
- у разі припинення дії (розірвання) цього контракту, дотриматися встановленої законодавством процедури звільнення керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства.
Генеральний директор має право:
- без доручення діяти від імені Центру, представляти його інтереси в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших організаціях у відносинах з юридичними особами та громадянами;
- відкривати рахунки в банках, рахунки в органах Казначейства у порядку, встановленому законодавством;
- користуватися правом розпорядження коштами Центру в межах обсягів та у порядку, визначеному законодавством;
- укладати від імені Центру правочини відповідно до законодавства;
- укладати трудові договори з працівниками Центру, визначати їх функціональні обов’язки, застосовувати до них заходи заохочення та дисциплінарні стягнення відповідно до чинного законодавства.
Під час укладання трудових договорів з працівниками Центру, при визначенні та забезпеченні умов праці та відпочинку, Керівник керується законами, іншими нормативно – правовими актами, статутом Центру, галузевою угодою, колективним договором з врахуванням фінансових можливостей Центру:
- застосовувати заходи заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства;
- в межах компетенції відповідно до законодавства видавати накази та інші акти, давати вказівки, обов'язкові для виконання всіма підрозділами та працівниками Центру;
- вирішувати інші питання, віднесені законодавством, Міністерством, статутом Центру і цим контрактом до компетенції Керівника.
Оплата праці директора.
Умови оплати праці Керівника визначаються за згодою Сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.
Керівникові встановлюється місячний посадовий оклад, визначений за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки.
Керівникові додатково встановлюються щомісячно надбавки:
- у розмірі 100 % посадового окладу за високі досягнення у праці, за виконання особливо важливої роботи в межах фонду оплати праці загального бюджету Центру та фактично відпрацьованого часу;
- у розмірі 50 % посадового окладу за складність, напруженість у роботі за рахунок спеціального фонду Центру та фактично відпрацьованого часу, у разі наявності коштів;
- надбавка за почесне звання «Заслужений працівник культури України» у розмірі 20 % посадового окладу.
У разі недотримання (невиконання) обов’язків, передбачених цим контрактом, надбавка може зменшуватись або скасовуватись.
Керівнику нараховується щомісячна премія, за погодженням з Міністерством, відповідно до Положення про преміювання керівників закладів культури, що є бюджетними установами, які належать до сфери управління Міністерства, затвердженого наказом Міністерства від 29.08.2018 року № 754.
У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або скасовується за період, коли виявлено порушення.
Контракт може бути розірвано з ініціативи Міністерства:
- у разі невиконання Центром зобов’язань перед бюджетом щодо сплати податків, зборів та обов’язкових платежів;
- у разі невиконання та/або неналежного виконання Керівником без поважних причин обов’язків (обов’язку), покладених на нього контрактом;
- у разі невиконання (часткового невиконання) Програм розвитку Центру;
- у разі непогодження з Міністерством кошторису Центру;
- у разі одноразового грубого порушення Керівником вимог законодавства;
- у разі неподання або несвоєчасного подання Міністерству на затвердження кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету та штатного розпису Центру;
- у разі недотримання положень чинного законодавства України у сфері трудового, податкового та бюджетного законодавства;
- у разі неподання Міністерству квартальної або річної фінансової звітності Міністерства;
- у разі незабезпечення виконання в установлені строки законних вимог органів Державної аудиторської служби та її територіальних органів;
- на підставі рішення суду щодо порушення Керівником та/або Центром законодавства України, в тому числі законодавства про працю;
- на вимогу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) у разі порушення вимог законодавства про працю, про колективні договори і угоди, Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”;
- з інших підстав, передбачених діючим законодавством та цим контрактом.
Програма розвитку Центру на 2020 рік
Програма розвитку Центру на 2020-2025 роки