Стратегія мовлення на Донбасі - розвиток місцевих ЗМІ
.jpg)
Радник Міністра з питань забезпечення функціонування телерадіомовлення Олександр Бригинець взяв участь в конференції «Стратегія мовлення для Донбасу», що відбувалася 4 – 5 березня 2016 року в м. Краматорськ.
В конференції брали також участь представники: Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Незалежної асоціації телерадіомовників; Українського державного центру радіочастот, ЗМІ, а також громадські активісти.
В конференції брали також участь представники: Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Незалежної асоціації телерадіомовників; Українського державного центру радіочастот, ЗМІ, а також громадські активісти.
«До війни, рейтинг українського телебачення на Донбасі був низьким, а російського - високим. Війна фактично знищила вітчизняне телебачення тут. Але ми пішли не шляхом поновлення ситуації, що була до війни на Донбасі непроукраїнською, а шляхом створення нової системи. Це інша система мереж сигналу, інша мережа самих телеканалів, де перевага віддається місцевому - як державному, так і приватному – мовленню», - зазначив під час заходу радник Міністра.
Олександр Бригинець також додав, що забезпечити сигнал і підняти довіру до телеканалів - різні речі. «Якщо забезпечити сигнал можна спільними зусиллями, так як ми це робимо в рамках Комісії при МІП, то піднімати довіру до українського мовлення - це виключно робота журналістів».
Конференція підтвердила суттєві зміни в інформаційній ситуації на Донбасі. По-перше, як зазначив представник USAID/OTI в Україні Орен Мерфі, до 16% впала аудиторія російських телеканалів на вільних територіях Донбасу. По-друге, на конференції фактично підтвердили, що вже близько половини жителів на окупованих територіях мають доступ до українського телебачення, а один з вітчизняних каналів навіть входить до десятки каналів на окупованих територіях з найбільшою аудиторією - 24%.
Олександр Бригинець: «Ми, в рамках роботи моніторингової місії МІП, з’ясували, що російські телеканали, на вільних територіях Донбасу, дивиться менша аудиторія, ніж українські на окупованих. Населення в зоні АТО оцінює ситуацію з поданням інформації так: Росія дає уніфіковану брехню, а українські канали різні, напівправдиві новини в інтересах окремих політиків, олігархів, груп впливу, партій. Але, ми звертаємося до ЗМІ з закликом, що тільки правда може бути найкращою контрпропаганди, як і проголосило МІП своїм слоганом».

Перейти до списку публікацій