Всеукраїнська рекламна коаліція підтримала МІП в проведенні конкурсу на соціальну рекламу «Україна завтра»
Всеукраїнська громадська організація "Всеукраїнська рекламна коаліція" (ВРК) підтримала ініціативу Міністерства інформаційної політики України в проведенні конкурсу на соціальну рекламу від громадян, який оголошений МІП раніше /news/133.html
Днями заступник Міністра Артем Біденко звернувся до членів «ВРК» і «ADC * UA «(клуб членів провідних українських арт-директорів та дизайнерів) з пропозицією взяти участь в конкурсі на соціальну рекламу «Україна завтра». Мотивація в конкурсі, крім патріотичного самовираження і хорошої по медійності кампанії, також і грошова винагорода від меценатів. Зокрема, заступник запропонував створити з членів клубу «ADC * UA» журі , яке власне і відбере фіналістів.
ВГО «ВРК» - організація, яка сприяє розвитку рекламного ринку в Україні та, зокрема, відстоює інтереси компаній і людей, які працюють в рекламі.
Артем Біденко зауважив: «Нашу ініціативу підтримала Всеукраїнська рекламна коаліція, тож тепер можемо бути впевнені - конкурс соціальної реклами пройде на найвищому рівні».
Виконавчий директор «ВРК» Максим Лазебник прокоментував: «Справа, я вважаю, хороша і по медійності і по патріотичному самовираженню».
Перейти до списку публікацій