Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  16 Грудня 2020, 17:12

МКІП: Стартував конкурс соціально вагомого контенту про Україну Pitch UA 3

16 грудня 2020 року відбулось офіційне онлайн-відкриття третього сезону Pitch UA — конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну.

Участь у заході взяв заступник Міністра культури та інформаційної політики Тарас Шевченко.

“Виготовлення соціально значимого контенту - це один з ефективних способів боротьби з інформаційними загрозами, які стоять перед Україною в цей непростий період”, - зазначив він.

Конкурс організовує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Цим конкурсом USAID запускає проєкт «USAID Transformation Communications Activity», основна мета якого – побудова партнерства та ефективної комунікації між Урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив.

У межах нового сезону буде чотири теми проєктів:

Дедлайн подачі проєктів - 27 січня 2021 року. Детальніша інформація - на сайті конкурсу.


Перейти до списку публікацій