Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини регіонів  >  4 Серпня 2021, 13:08

МКІП презентував оновлений бренд національного проєкту з медіаграмотності ФІЛЬТР

3 серпня 2021 року відбулася презентація бренду національного проєкту з медіаграмотності ФІЛЬТР Міністерства культури та інформаційної політики. У рамках заходу також відбувся діалог між представниками МКІП та понад 20 українських медіа щодо шляхів впровадження медіаграмотності.

«Вкотре наголошу, що діалог влади та громадськості — вкрай важливий. Працювати у зв’язці та разом приймати рішення — запорука адекватної та зрілої співпраці. Тільки так ми можемо досягти консенсусу. Тому презентація проєкту ФІЛЬТР з медіаграмотності й відбувається із залученням медіаспільноти», — підкреслив Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики.

Фокус спілкування учасників був зосереджений на популяризації навичок критичного мислення та створення спільних ініціатив для легкого розуміння теми медіаграмотності із залученням якомога більшої кількості креативних та нестандартних підходів.

«Одним з ключових пунктів роботи проєкту ФІЛЬТР є співпраця та партнерство. Тільки за підтримки таких партнерів як IREX, ОБСЄ, посольств Великої Британії, Швеції та інших можна досягнути якісних та успішних результатів», — наголосив Тарас Шевченко, заступник Міністра культури та інформаційної політики.

Валерія Ковтун, менеджерка проєкту з медіаграмотності ФІЛЬТР, представила оновлений бренд проєкту та окреслила пріоритети та стратегічні цілі. Вона також розповіла про ініціативи, які будуть реалізовані в рамках проєкту найближчим часом, зокрема:

«Одним з важливих елементів, які прямо впливають на індекс медіаграмотності, є довіра до медіа. Тому у втіленні національних ініціатив з медіаграмотності підтримка від медіа та їхні прояви соціальної відповідальності є надважливими. Ми завжди раді почути коментарі та пропозиції від представників ЗМІ, щоб обрати найефективніші формати та наративи для просування медіаграмотності рівень довіри аудиторії до ЗМІ», - додала Валерія Ковтун.


Перейти до списку публікацій