Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини галузі  >  14 Січня 2022, 16:01

У реалізації інформаційної кампанії "Україна без бар’єрів" бере участь широке коло стейкхолдерів

14 січня Міністерство культури та інформаційної політики спільно з Громадською організацією ,,Безбар'єрність” та Центром стратегічних комунікацій ,,Стратком Україна” провело для працівників комунікаційних підрозділів центральних органів виконавчої влади, служб та відомств одноденний тренінг ,,Реалізація комунікаційної стратегії з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”.

Тренінг організовано з метою залучення широкого кола стейкхолдерів до реалізації всеукраїнської інформаційної кампанії ,,УКРАЇНА БЕЗ БАР’ЄРІВ” та популяризації у суспільстві культури безбар’єрності як філософії гідності та прийняття, зростання культури спілкування та сприйняття в суспільних групах тих людей, які за певними ознаками (стать, раса, фізичні можливості, вік, досвід тощо) відрізняються від інших.

"Для нас є важливим забезпечити комунікацію для усвідомлення українським суспільством сутності культури безбар’єрності і важливості створення безбар’єрного простору" – зазначила Ганна Красноступ, в.о. директора директорату з питань інформаційної політики та інформаційної безпеки МКІП.

Учать у тренінгу взяло більше 40 представників міністерства та відомств, які відповідають за реалізацію комунікаційної Стратегії з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

,,Ми всі є невід’ємною частиною суспільства. Суспільства, в якому всім має бути комфортно, незалежно від статі, віку, фізичних та інших особливостей, де кожному забезпечені однакові права” – зазначила Оксана Збітнєва, виконавча директорка ГО ,,Безбар’єрність”.

,,Безбар’єрна Україна – це не відокремлена територія зі специфічними умовами для людей з обмеженими можливостями і не сукупність вибіркових норм  правил. Це новий, вдосконалений формат співіснування рівних між собою людей” – зауважила Світлана Судак, менеджерка Центру стратегічних комунікацій "Стратком Україна”.

Нагадаємо: Стратегічний напрям впровадження в Україні безбар’єрного простору передбачений Національною стратегією із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14  квітня 2021 року № 366-р.

На виконання пункту 67 Плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2021 року № 883-р, МКІП забезпечує організацію та проведення інформаційно-просвітницької кампанії «Україна без бар’єрів».


Перейти до списку публікацій