Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  19 Серпня 2022, 11:08

«Українські палаци. Золота доба» - документальний проєкт про велич української історії

Проєкт «Українські палаци. Золота доба» – це 8 епізодів захопливої історичної подорожі від команди українського продюсера і дослідника історії Акіма Галімова, що популяризує пам’ятки України у форматі шоу.

Кожна серія розповідає про один зруйнований чи напівзруйнований обʼєкт: палац чи маєток, де за допомогою 3D-графіки глядачі можуть побачити, якою була будівля в минулому. Мінісеріал вже набрав майже 1 мільйон переглядів на YouTube.

Щоб відновити первісний вигляд палаців у 3D, команді проєкту довелося провести справжню детективну роботу. Віднайти креслення, фотографії, зображення споруд. Доводилося піднімати архіви за кордоном – у Польщі та Австрії, звʼязуватися з приватними колекціонерами чи нащадками родин, що колись володіли цими палацами.

Над мінісеріалом працювала команда архітекторів з 3D реконструкцій та спеціалістів відеоспецефектів, які займалися моделюванням і створенням фактур. Деяких палаців вже не існує, але проєкту все одно вдалося їх відтворити.  

«У нашої команди давно була мрія створити щось на кшталт машини часу, показати людям, якою є наша історія, показати які неймовірні памʼятки ми маємо, зацікавити ними людей», – розповідає Акім Галімов.

Команда Акіма Галімова часто використовує різні технологічні прийоми в історичних проєктах. Приміром, у відомому документальному циклі 1+1 «Україна. Повернення своєї історії» по кістках було відтворена зовнішність дружини Ярослава Мудрого – шведської принцеси Інгігерди, чи відтворене обличчя самого Ярослава. Зараз це зображення демонструється у вигляді 3D голограми в Національному заповіднику Софія Київська.  

Концепція проєкту в 2021 році стала одним з переможців грантового конкурсу соціально вагомого контенту PITCHUA3, який відбувся за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), та за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

 

 


Перейти до списку публікацій