Facebook Telegram Twitter Instagram YouTUBE


Головна  >  Публікації  >  Новини  >  2 Вересня 2022, 14:09

Державних службовців навчали комунікації в умовах інформаційних атак

30, 31 серпня та 1 вересня Центр стратегічних комунікацій спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України та з Центром демократії та верховенства права провів тренінги під назвою «Основи ефективних комунікацій у середовищі, що піддається інформаційним атакам». 

Ці тренінги стали можливими завдяки фінансовій  підтримці Швеції та проводились для працівників комунікаційних підрозділів  різних міністерств України. Загалом у навчанні взяли участь 90 державних службовців.  

Зі вступним словом до учасників тренінгу звернувся заступник Міністра культури та інформаційної політики України з питань європейської інтеграції Тарас Шевченко.

«Протидія дезінформації – це не лише спростування фейків, це й значною мірою поширення коректної, достовірної, вчасної інформації, що є складовою ефективних стратегічних комунікацій, є важливим завданням кожного державного органу», – сказав заступник Міністра.

У Міністерстві культури та інформаційної політики підтримують навчання в межах Школи протидії дезінформації.

«Ми переконані, що ці заходи сприятимуть як побудові більш ефективних стратегічних комунікацій, зростанню навичок, вмінь комунікувати, так і в цілому протидії дезінформації і перемозі України у війні», – додав Тарас Шевченко.

Тренінги проводили керівниця освітнього напрямку Центру стратегічних комунікацій Вікторія Зражевська, керівниця відділу стратегічних комунікацій Марія Сагайдак та експертка з питань дезінформації Центру стратегічних комунікацій Вікторія Мерлич.

Учасники та учасниці тренінгу дізналися, що таке інформаційні атаки, як можна підготуватися до інформатак та зменшити шкоду від них, а також як ефективно комунікувати в таких умовах.

«Інформаційні атаки поширюються переважно через ненадійні сайти. Дуже важко поширити певний комплекс дезінформації через офіційні джерела. Тому такі ненадійні сайти, сайти-«сміттярки», стають для цього досить корисними. Ця інформаційна атака як правило має схожі заголовки, щоб краще впливати на населення й досягати бажаного результату», – розповіла учасникам тренінгу Вікторія Зражевська.

Наприкінці тренінгу комунікаційники мали нагоду поставити запитання експерткам Центру стратегічних комунікацій. Також вдалося розібрати декілька прикладів з робочого досвіду учасників.

 


Перейти до списку публікацій